Umawiając się na zabieg, oświadczasz że zapoznałeś się z regulaminem.
- Szanujemy swój czas i nie spóźniamy się. My docieramy na czas do was, Wy docierajcie na czas do nas.
- Studio tatuażu to nie plaża. Tatuując plecy, żebra, brzuch czy udo, nie rozbieramy się do bielizny/bikini. Naprawdę wystarczy luźna koszulka, spodnie z niższym stanem czy krótkie spodenki na zmianę.
- Na sesję przychodzimy wypoczęci, najedzeni oraz trzeźwi umysłowo (sympatyków trunków i mocniejszych używek prosimy o wstrzymanie się).
- Wykonujemy zabiegi tylko osobom pełnoletnim.
- Jeśli pofatygowałeś się do studia lub dzwoniłeś i umówiłeś się na konsultacje, a zdarza się że nie możesz na nią dotrzeć, zadzwoń i poinformuj nas o tym. Dzięki temu zaoszczędzimy swój czas.
- Na sesję przychodzimy z max 1 osobą towarzyszącą. Wycieczki które utrudniają nam pracę, będziemy wypraszać.
- Jeśli nawiązujesz z nami kontakt przez maila/facebooka i pytasz o wycenę oraz wolny termin, upewnij się że wiadomość ta zawiera: partię ciała na której ma się znajdować tatuaż, wielkość w cm (mniej więcej), sprecyzowany zamysł wzoru. Nie znamy was wszystkich, nie domyślimy się.
- Wycena tatuażu jest dopasowywana indywidualnie.
- Zapisanie się na sesję, wiąże się z zostawieniem zadatku na poczet tatuażu. Można go uiścić za pomocą przelewu lub osobiście w gotówce.
- W przypadku odwołania wizyty, lub nie stawienie się w wyznaczonym terminie, zadatek jest bezzwrotny. W przypadku przełożenia wizyty na inny termin, prosimy o kontakt najpóźniej na 3 dni wcześniej.
- Możemy przerwać wykonanie zabiegu w przypadku stwierdzenia pogorszenia się samopoczucia klienta lub wystąpienia zmian w strukturze skóry.
- Zastrzegamy sobie możliwość odmówienia wykonania tatuażu bez podania przyczyny, co wiąże się ze zwrotem zadatku.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za zaniedbanie tatuażu w procesie gojenia przez klienta. W takiej sytuacji mamy prawo odmówić wykonania poprawy bezpłatnie.
- Bezpłatna poprawa tatuażu jest możliwa do 3 miesięcy od wykonania tatuażu.
- Po wykonanym zabiegu, każdy klient jest informowany o pielęgnacji i procesie gojenia.